Padelbana nr. 4 ej längre gratis
- Tennisklubben

- 1 apr.
- 1 min läsning
Hej alla tennis- och padelspelare!
Våren kom tidigt i år och med det fina vädret kan vi nu meddela att utomhusbanorna på både tennisen och padeln har öppnat upp.
Det som är nytt för denna säsong är att padelbana nr. 4 ej längre är gratis att spela på. Den banan följer nu samma bokningsregler som de resterande 3 banorna. Padelbanorna bokas som vanligt i "padelmates".
Trevliga träningar så hoppas vi på fint väder framöver!
Med vänliga hälsningar Sundbybergs Tennisklubb





Vi har planerat lanseringen av vårt nya projekt länge, men kunde inte hitta pålitliga utvecklare. Vi behövde en tjänst som förstår alla nyanser av modern design och funktionalitet. Denna webbyrå hjälpte oss att skapa en modern resurs som fungerar perfekt i hela Sverige. Nu ser vår sida professionell ut och mobilversionen fungerar felfritt på alla enheter. Det är verkligen roligt att arbeta med människor som älskar sitt jobb och värdesätter sina kunder.